Workshops

Τα workshops της PULSO, αποτελούν διαδραστικές συνεδρίες με έμφαση στην ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων και στη συζήτηση πραγματικών case studies που βρίσκονται πολύ κοντά στις καθημερινές προκλήσεις του οργανισμού σας.

Για να επιτευχθεί αυτό, διενεργούμε με την ενεργή σας συμμετοχή meetings, ώστε να προσδιορίσουμε σε τι επιθυμείτε να εκπαιδευτούν οι εργαζόμενοι σας. Η επιλογή των συμμετεχόντων είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τη διαμόρφωση του περιεχόμενου το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα τη θέση ευθύνης τους και την επαγγελματική του εμπειρία. Η δομή των workshops είναι αρκετά ελαστική, ώστε, αν χρειαστεί, να δοθεί περισσότερος χρόνος σε σημεία που δυσκολεύουν τους συμμετέχοντες ή οι ίδιοι επιθυμούν να αναλυθούν σε μεγαλύτερο βαθμό.

Με το πέρας του workshop οι συμμετέχοντες θα λάβουν το υλικό καθώς και πληροφορίες για θέματα εκτός του βασικού, που πιθανόν να αναλύθηκαν και να έδειξαν ενδιαφέρον για να εμβαθύνουν, ώστε να αφομοιώσουν μέσα στις επόμενες μέρες καλύτερα τις πληροφορίες που τους παρουσιάστηκαν.

Workshops στρατηγικής

Στα workshops στρατηγικής λαμβάνουν μέρος υψηλόβαθμα στελέχη με αντικείμενο την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων και στόχο τη χάραξη μιας στρατηγικής σε θέματα, όπως η ψυχοκοινωνική ευεξία, το συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας, η παρενόχληση στην εργασία, η προσέλκυση υποψηφίων, κ.α. Ο διαμοιρασμός της γνώσης πάνω στο θέμα μεταξύ των συμμετεχόντων σε συνδυασμό με την εμπειρία και την τεχνογνωσία των συντονιστών θα έχει ως αποτέλεσμα την αναλυτική καταγραφή των βημάτων και των ενεργειών που θα χρειαστούν ώστε να εφαρμοστεί η νέα στρατηγική στον οργανισμό σας.

ΕΑΡ Kick off workshops

Τα ΕΑΡ Kick off workshops είναι απαραίτητα στην περίπτωση που αποφασίσετε να ξεκινήσετε μαζί μας την υλοποίηση ενός EAP, ώστε τόσο οι υπεύθυνοι για την υλοποίησή του όσο και οι  άμεσα ωφελούμενοι να γνωρίσουν τον σκοπό του ΕΑΡ, τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τον τρόπο επικοινωνίας με το πρόγραμμα, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, τα ζητήματα εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας καθώς και τον γενικότερο τρόπο λειτουργίας. Συνήθως πρόκειται για σύντομα workshops με κύριο στόχο την ενημέρωση των εργαζομένων, την επίλυση αποριών και τη συζήτηση παρατηρήσεων και σχολίων. Τα workshops αυτά γίνονται στα γραφεία σας με φυσική παρουσία των συμβούλων της PULSO ή διαδικτυακά.

Wellbeing workshops

Σκοπός των wellbeing workshops είναι η πρακτική κυρίως εξάσκηση σε μεθόδους οι οποίες βελτιώνουν την ψυχική και σωματική υγεία των εργαζομένων. Οι ασκήσεις καλύπτουν όλο το φάσμα των παραγόντων που επηρεάζουν την ψυχική και σωματική υγεία στον εργασιακό χώρο και περιλαμβάνουν τεχνικές και μεθόδους για τη διαχείριση του στρες, την ενίσχυση του work life balance, την πρόληψη του burnout, τη βελτίωση διατροφής και του ύπνου  κ.α..

Παρενόχληση στην εργασία και ο ρόλος του HR

Tο συγκεκριμένο workshop απευθύνεται στα στελέχη του HR του οργανισμού σας, τα οποία είναι επιφορτισμένα με την αρμοδιότητα της αναφοράς καταγγελιών για φαινόμενα ανεπιθύμητης συμπεριφοράς στην εργασία. Σκοπός του workshop είναι η ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για την αποτελεσματική, αντικειμενική και αξιόπιστη αξιολόγηση και διαχείριση περιστατικών παρενόχλησης.

Με δεδομένο ότι τα στελέχη του HR είναι το πρώτο σημείο επαφής για την αναφορά περιστατικών παρενόχλησης είναι σημαντικό να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να αξιολογήσουν μια αναφορά ή καταγγελία από έναν εργαζόμενο και να κρίνουν κατά πόσο αυτή δύναται να επιλυθεί με τη διαμεσολάβηση ενός manager ή του ίδιου του HR ή απαιτεί την ενεργοποίηση της επίσημης διαδικασίας καταγγελίας, όπως αυτή ισχύει και εφαρμόζεται στην εταιρεία.

Ενδεικτικές ενότητες:

  • Αρμοδιότητες του ΗR σχετικά με την παρενόχληση

  • Μη αποκλεισμός και ακρόαση των αναφορών / παραπόνων ανεξαρτήτως καταγγέλλοντος, καταγγελλόμενου ή  περιεχομένου της καταγγελίας

  • Εγγύηση εμπιστευτικότητας και εχεμύθειας

  • Αρχική αξιολόγηση της αναφοράς / καταγγελίας και αποφάσεις για τον τρόπο περαιτέρω διαχείρισης

  • Δεξιότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας (ενεργητική ακρόαση, στοχευμένες ερωτήσεις, διαδικασία συνέντευξης)

  • Συγκέντρωση και καταγραφή πληροφορίας

  • Αξιολόγηση και αποφάσεις

  • Follow up

  • Μελέτες περίπτωσης